Vliegende ledematen - Reisverslag uit Isthmía, Griekenland van lieuweenlevimettheseusopreis - WaarBenJij.nu Vliegende ledematen - Reisverslag uit Isthmía, Griekenland van lieuweenlevimettheseusopreis - WaarBenJij.nu

Vliegende ledematen

Door: Theseus Lieuwe

Blijf op de hoogte en volg

16 Februari 2014 | Griekenland, Isthmía

Ik stond al vóór zonsopgang g op en besloot met een hoog tempo te vertrekken. Ik was in een goed humeur vanwege een fijne nachtrust en dacht erover dat ik mijn moeder kon plagen als ik geen enkele rover tegen zou komen. Mijn goede humeur was helaas al na ongeveer een uur compleet verdwenen toen ik een arm door de lucht zag vliegen. Ik verdubbelde mijn snelle tempo nog eens uit nieuwsgierigheid. En de bocht om zag ik een grote man lachend bij twee pijnbomen staan. Ik naderde hem zachtjes, maar niet zacht genoeg, want hij merkte me al vrij snel op. Toen ik door kreeg wat hij had gedaan en dat hij het zelfde met mij van plan was wist ik wie het was. Het was de beruchte Sinis. Ik kreeg een adrenaline boost en deed precies met hem wat hij bij mij van plan was. Eerst trok ik de twee pijnbomen naar elkaar toe en maakte hem daarna aan beide bomen vast. Toen ik de bomen los liet, lieten de rechter en de linkerhelft van zijn lichaam ook los. Mijn moeder had dus toch gelijk, maar ik ook. Ik had weinig moeite met het in bedwang houden van Sinis en ik heb besloten in een iets rustiger tempo naar Athene te reizen, omdat ik al bijna op een kwart ben en uitgeput ben. Helaas voor mij lust ik geen mensenvlees, maar is er nog wat schaap over van de vorige nacht en ik geniet ook van deze maaltijd. De nachtrust wordt denk ik ook weer goed, omdat ik me stiekem een beetje een held voel door het verslaan van een beruchte schurk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Isthmía

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2014

Overwinning en droevenis

23 Februari 2014

Het ruime sop

23 Februari 2014

Terug naar huis

23 Februari 2014

het verblijf op Kreta

23 Februari 2014

De zeereis richting Kreta

Actief sinds 15 Feb. 2014
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 3110

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: