Overwinning en droevenis - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van lieuweenlevimettheseusopreis - WaarBenJij.nu Overwinning en droevenis - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van lieuweenlevimettheseusopreis - WaarBenJij.nu

Overwinning en droevenis

Door: Lieuwe

Blijf op de hoogte en volg

23 Februari 2014 | Griekenland, Naxos

Ik was al bijna over Ariadne heen en zat een spelletje te spelen met de kinderen toen ik "land in zicht!" hoorde. Ik zag Athene. Iedereen was blij dat ze bijna herenigd waren met hun familie en ik niet minder. Toen we bijna aangemeerd waren zag ik een man van een rots afspringen. Ik werd gastvrij en als een held ontvangen. Na feestmaal ter ere van mij besloot ik mijn vader op te zoeken. Ik vond het vreemd dat hij mij niet had ontvangen en ik had hem ook tijdens het feestmaal niet gezien. Ook raar dat alleen mij dit op viel. Misschien houden ze wel iets vorr me verborgen. Door deze gedachte werd ik nog nieuwsgieriger. Ik kon hem nergens vinden en kwam tot de conclusie dat hij de man was die van de rots af sprong. Maar waarom dan? Ook daar kwam ik snel achter. Ik had de zwarte zeilen moeten omwisselen met de witte zeilen, maar daar lag de Minotauroskop in. Ik gaf Ariadne de schuld dat ik het was vergeten, maar ik zie inmiddels in dat het mijn eigen domme fout is. Hoe heeft het zo mis kunnen lopen?!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2014

Overwinning en droevenis

23 Februari 2014

Het ruime sop

23 Februari 2014

Terug naar huis

23 Februari 2014

het verblijf op Kreta

23 Februari 2014

De zeereis richting Kreta

Actief sinds 15 Feb. 2014
Verslag gelezen: 1034
Totaal aantal bezoekers 3102

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: