Het ruime sop - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van lieuweenlevimettheseusopreis - WaarBenJij.nu Het ruime sop - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van lieuweenlevimettheseusopreis - WaarBenJij.nu

Het ruime sop

Blijf op de hoogte en volg

23 Februari 2014 | Griekenland, Naxos

Ariadne heeft uiteindelijk toch toegegeven dat vertrekken naar Athene zelfmoord zou zijn. Dus heb ik met pijn in mijn hart Ariadne in alle vroegte achtergelaten en wens ik haar het beste. Ik was graag met haar getrouwd, maar het lot is ons niet gunstig gezind. Ook de kinderen zijn bedroefd, omdat ze een erg sympathieke vrouw is. Maar ik zal proberen verder te gaan met mijn leven. Dat lukt niet echt want ik denk constant aan haar en het hoofd van Minotauros, dat ik heb meegenomen als overwinningstrofee, helpt ook niet echt om Ariadne te vergeten. Het weer is hetzelfde als gisteren en de kinderen zijn nog steeds blij aan het rondrennen. Ik hoop dat ik Ariadne zal vergeten als ik weer terugkom in Athene.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Februari 2014

Overwinning en droevenis

23 Februari 2014

Het ruime sop

23 Februari 2014

Terug naar huis

23 Februari 2014

het verblijf op Kreta

23 Februari 2014

De zeereis richting Kreta

Actief sinds 15 Feb. 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 3092

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: